Klik klik cepat...

Lepak

Posted by tasya

Khamis, 17 Julai 2008.

Pagi ni aku lewat lagi... 4 minit.. masuk2 opis, aku terus buat keje utk pagi ni.. siapka dokumen2 yang bos nak bawak.. bior cepat sikit blah! wahahahhaa... pastu aku key in data ler apa lagi.. ade brp bulan lagi tu... aku tanya kak paiza, material dah sampai belum? kak paiza jawab belum.. ah sudah.. mesti problem ni. Aku pun call Supplier dari Penang.. En Yani kata tak dpt PO. aduhhh... rasa nak luruh jantung aku.. aku cari2 PO tu.. tak ade di mejaku.. Aku tanya kak Paiza, rupanya dia simpan... aku fax kan sekal lagi dan telefon.. Yani terima.. legaaa... silap aku .. aku tak call lepas fax. huhuhu...

Tengah hari balik rumah mak, makan.. Mak masak asam pedas ikan+bendi. emmm... buncit ler kang. Pukul 2 aku masuk opis. Bos tak masuk2 sejak keluar pagi tadi.. bos pun dahturun padang buat sales... ooops.. sales budus tu tak dtg hari ni... hehehhehe...

Kak Ana datang kejap, amik cek, aku soh dia depositkan hari ni juga.. kang tak bergaji budak2 .. kataku... Kak Ana pun keluar.. aku sambung bertenet ambil buat keje... pukul 5 balik rumah, abang tunggu aku.. how sweet!! angin ape ni bang? hehehehhehee.

Pukul 6 keluar makan kat batu 3.. pastu balik rumah. Lepas maghrib tgk berita. Pukul 9 abang siap2 nak gi keje. Aku pun siapkan baju nak pergi rumah mak... Sampai rumah mak, aku mandi... hehehhehehehe.... aku terus bukak internet... kak ida, kak zu dan kak mas menemani aku...
terima kasih!!

oklah.. dah dekat kul 12 ni.. maklumlah.. 2 jam sehari. cukup ler..
ok... selamat malam semua...

This entry was posted on Thursday, July 17, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 orang komen

Wah asam pedas ikan + bendir tu 'favourite' Hanis.