Klik klik cepat...

Kekasihku Di Menara-Ukays

Posted by tasya

dingin sungguh malam ini
dan sukar mata ku lelapkan
laluku cuba coretkan
secebis lembaran buatmu

tidak terkira perutusan
satu pun tiada balasan
namunku tak putus harapan
walau hati ini sudah mula bergoyang

co: dapat ku bayangkan
kau mula berubah
bila di puncak menara gading
sedangkan aku
hanya mampu bermimpi
untuk ke puncak sepertimu

disebabkan itu kau mencipta jurang
perhubungan kita mula menjadi renggang
dan keangkuhanmu kini mula ketara
memandang aku cuma sebelah mata

dulu aku bagimu
jambatan untuk kau ke seberang
mudah sungguh kau berubah
semua jasa2ku
semua pengorbananku
untukmu

Aku suka lagu ni.. mengingatkan aku pada cinta monyet aku tahun 99-2000. Aku yang isikan borang universiti dia, mula2 rajin ler bersurat bagai.. last2... hampeh!!


This entry was posted on Wednesday, July 16, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen