Klik klik cepat...

Duit

Posted by tasya

Rabu, 16 Julai 2008.

Bangun pagi2.. aku posting dulu.. hehehehe... tgh batak! hahahahaha.. Siap2 terus gi keje. Siapkan temporary Delivery Order. Aku isi borang exit pass, hari ni aku kena keluar jugak, aku tak kira, ape nak jadi, jadilah! Sib baik bos tak byk soal.. yelah.. dia pahamler.. kita nak guna duit, dah advance tgh bulan tak mo kuarkan... Tgk2 Azmi datang!! ingatkan dah berhenti dah... muka selamba je macam takde ape2... Azmi - sales budus!!

Pukul 10.00 aku amik abang kat umah, terus gi Maybank. Sampai kaunter, Alan anak cik Pah tegur, dia keje situ.. apalagi... gunakan kesempatan yang ade... Alan uruskan aku punya urusan.. amik statement 3 bulan.. dalam 5 minit dah siap.. lain kali print sendiri kat M2u pastu approve kat maybank. Aku terus gi Bukit Tinggi.. aku nak buat loan!! huhuhuhu... tak lulus nasiblah...

Pukul 12.15 aku sampai opis, kak ana ade dah... aisey.. baru nak hantar report kat de royal anggerik...hehehehe. Pukul 1.15 aku kuar rehat.. mak masak sup sayur dengan fishball... abah kalo dah suka.. lauk tu juga yang dibelinya.... hahahhaa... Pukul 2 balik ke opis. Kat satu simpang aku nampak Myvi tgh lap.. macam keta Wana... sekali Myvi tu hon2.. aku tgk cermin.. huk Aloh.. memang Wana... hahahhahaha

Pukul 2.30 meeting dengan Kak Ana dan Syazwan. Pasal disiplin... dah habih. Syazwan kuar.. tinggal aku je... Kak Ana tegur aku pasal guna internet.. jangan keterlaluan.. adoiii.. pedihnyaaaa..
Bos tak tahu...kalo tahu....~ kak ana kata.. Dalam hati aku sambung... ~mesti pengsan!!

Kunci keta yang sales budus tu Bos aku amik, kunci opis pun suruh dipulangkan.. huh.. Bos aku kalo dah tak suka.... dulu tgh suka, semua nak dibaginya. Pukul 5 aku kuar opis, tgk sales budus tu jalan kaki... dlm hati aku.. kesian gak... habih nak buat camne.. kerja tak betul.

Balik kerja, sampai rumah aku mandi, solat. Abang ajak keluar tgk kabinet dapur. Pergilah satu kedai ni... perrrggghhhh!! 7 riban .. mak aiii... dapur aku comeyy camtu 7 riban. ABS je. Abang kata.. kita survey je dulu.

Balik singgah makan kat Batu Belah... Balik rumah.. ngam2 maghrib. Siap solat. Ngadap berita.
Balik2 citer melayu berpecah belah... maleh aku... rakyat ni benornya ok.. tapi dek kerana orang atas2 tu... jadilah camni.

Abang siap2 nak pergi keje. Zuhaida call nak jumpa, dia kat carrefour ngan Azizah.. mereka rakan baikku selain Susan dan Yatie masa Form Six di Highschool Klang dulu. Ku katakan jumpa saja di rumah mak.. mereka setuju. Sampai rumah mak, rupanya zu dgn Jijah tgh tunggu aku kat restoran sebelah umah mak.. Citer2... terkenangkan zaman sekolah.. sampai pecah perut kami ketawa. Nak2 citer kami dirotan atas pentas perhimpunan.. kamilah otainya... hahahahaha
Pastu aku paham diorang nak masuk jarum pasal Hai O tu... aku tolak secara baik.

Pukul 10.30 kitorang berpisah. Sesekali sahabat tu terlalu penting dalam sejarah hidup kita,kan?

oklah... nak tenet jap. pastu tidoooo

This entry was posted on Wednesday, July 16, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen