Klik klik cepat...

Durian pelik

Posted by tasya

Rabu, 23 Julai 2008.

Balik dari keje, aku singgah Econsave. Aku beli ikan, kobis merah, cili merah, bawang putih...
dah hujung2 ni beli sikit je... nanti 27hb beli byk2... hahahaha.. Sampai rumah, aku mandi, solat dan start operasi. Aku plan nak masak nasi goreng special. Hehehehe....

Maghrib je aku belasah nasi tu... Pukul 10.00 abang balik, bawak durian. adeh... baunya macam kat tempat pengumpulan sampah.. mesti pahit2 ni rasanya. Aku buatkan abang air, dan hidang nasi goreng tadi. Aku dah tak sabar nak makan durian tu.. Aku suruh abang bukak.. Betul kataku.. pahit2 rasanya.. emmm... dah habih satu.. soh bukak satu lagi.. nak masuk tupperware.

Bukak2... haaaaaaaaaaa??? aku dan abang terperanjat. Dalam durian ade durian!!... pelik ni.. aku cepat2 soh abang amik kamera hp.. aku rakam.. wakakakaka... batak ler pulak.. Lepas tu kemas2.. aku kuatkan kipas... panas... berpeluh.. maklum tak pernah makan2 byk2.. selalu makan 3 ulas je.. kali ni... macam 9 ulas... huhuhuhu...

Mata pun dah ngantuk. Ape abang cakap, aku tak dengar dah.. macam lalok pulak makan durian ni.. Nanti aku letak gambar durian tu ye..

This entry was posted on Thursday, July 24, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen