Klik klik cepat...

Hujan

Posted by tasya

Isnin, 14 Julai 2008

Masuk2 opis tengok Izuan tgh telefon.. "kak, kak paiza cuti.. MC," Izuan bg tahu aku..
Buat keje cam biasa.. hujan kerap pulak hari ni..
Haa... cuti? aku baru nak berhajat nak gi Maybank. Takpelah.. esok je... Tengah hari abah dengan Nadzmi ambik aku kat opis. Abang tido kat rumah.. Petang bos tak masuk langsung..
so aku bertenet makan gaji buta. Sejuk sebab hujan


tgk ler hurufnya dah byk hilang..hehehehe



bertenet sambil berstokin



Gerimis....Petang balik kerja, abang ambik aku. Pergi KFC jap.. tiba2 aku teringin twister toaster tu.. ape ke namanya... Bungkus! Terus balik rumah.. Emmm.. sedap....



Pastu aku mandi2... abang nak tido.. aku kuar lepak jap ngan Kak Fiza. Pastu Kak Fizah hantar Inarah rumah pengasuhnya, sebab Kak Fiza ade kelas tuisyen malam ni.

Aku pun masuk rumah tengok Ezora.. Hari ni tak masak.. sebab abang pun petang baru makan nasi... Malam tgk berita, pastu siap2 abang pergi keje, aku pergi rumah mak. Aku try lagi streamyx tu tak boleh lagi.. emm.. takpelah.. esok tasya kak leila..

OOooopss.. terlupa.. beli serbuk kunyit / rempah kari better letak dalam bekas camni...
















This entry was posted on Tuesday, July 15, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen